Sıkça Sorulan Sorular

Sipariş

Siparişlerinizi, satış temsilcilerimize telefon veya e-posta yoluyla iletebilirsiniz.
Yanlış anlaşılmaları önlemek adına, siparişlerinizi ürün kodlarıyla vermenizi tavsiye ederiz.

Ödeme

Sipariş ödemelerinizi aşağıdaki yöntemlerle gerçekleştirebilirsiniz:

  • Kredi Kartı ile Taksitli Ödeme: VİSA SEÇENEKLERİ bölümünde yer alan taksitli ödeme seçeneklerini kullanabilirsiniz.
  • Banka Havalesi / EFT: BANKA BİLGİLERİ bölümünde yer alan hesaplarımıza havale veya EFT yapabilirsiniz.
  • Kapıda Nakit Ödeme: Kargo firmalarının sunduğu kapıda ödeme hizmetinden faydalanarak ürün tesliminde nakit ödeme yapabilirsiniz.

Teslimat

Web sitemizde yer alan tüm ürün fiyatları, Kahramanmaraş, Ankara, İstanbul ve Adana depoları teslim esasına göre belirlenmiştir.
Şehir dışı gönderimler kargo veya ambar yoluyla yapılmaktadır.

Dikkat: Ürün sevkiyatından kaynaklanabilecek hasarlarda firmamız sorumluluk kabul etmemektedir. Sorumluluk, ürünü taşıyan kargo/ambar firmasına aittir.
Teslimat sırasında ürününüzde bir hasar varsa, mutlaka kargo görevlisine "Hasar Tespit Tutanağı" düzenlettiriniz. Aksi takdirde, hak talebinde bulunulamaz.

Kargo ve ambar gönderileri, anlaşmalı indirimli fiyatlarla yapılmaktadır.

Arızalı parçaların garanti kapsamında değerlendirilmesi için, ilgili parçayı tarafımıza göndermeniz gerekmektedir. Arıza tespiti sonrasında parça tamir edilir veya yenisiyle değiştirilir.

Garanti Koşulları

Garanti Dahilindeki Ürünler:

  • Filtre
  • Tank
  • Housing
  • Adaptör

Garanti Dışı Ürünler:

  • Musluk
  • Shut-off valf
  • Check valf
  • Alçak ve yüksek basınç switch'leri
  • Selenoid valf
  • Pompa

Önemli Not:

Cihazlarda oluşabilecek sorunlar genellikle yedek parçadaki arızalardan kaynaklanır. Arıza tespiti ve ilk servis hizmeti bayiye aittir.
Garanti kapsamında ürün göndermek isteyen bayilerin aşağıdaki hususlara dikkat etmesi gerekmektedir:

  • Ürün, hasar görmeyecek şekilde ambalajlanmalıdır.
  • Sevk irsaliyesi düzenlenmelidir.
  • Tüm kargo ücretleri göndericiye aittir.